Up All Night - One Direction
Part 1 He's Beautiful : Lee hong gi a.k.a Jeremy
Monday 26 September 2011 | 02:27 | 0 comments
Annyeong...ary nie I want to talk about Lee Hong gi ,yg mane lebih dikenali sebagai Jeremy dlm drama bersiri He's Beautiful......Dia nie cute gilerrr dan merupakan main vocalist in FT. ISLAND...But,he not the leader of the group...There are so many misunderstanding about him 'n' I just buat mcm x dgr (walaupun hakikatnya rase sedih sikit)...Well,setiap artis,pelakon dll mesti ade gosip dan cerita yg tersendiri...Walaupown begitu,suke sgt bile tgk gmbr die dgn Park Shin Hye... x tau kenape...dgr citer dieowg salu keluar sama2...ermmm....good news for me...'n' now I want to introduce my 'oppa' (untuk sape yg masih x kenal mamat yg comel nie)...
ThAnX XOXO



Gaya tersendiri...

smart kn...terutama pakai cermin mata hitam like this...



FT.Island + Park Shin Hye....cute >_<


~ThE CuTeNeSs Of LeE HoNg Gi~

« NEW POST